S tímto salátem zhubnete a potěšíte přátele u grilování

Léto a dovolené se blíží a spolu s nimi i představa toho, že se budeme muset odhalovat v plavkách. A proto se živíme od jara do léta jen saláty a umíráme hlady. Do salátů musíte přidat hlavně proteiny. Máme pro vás novou inspiraci, která vám pomůže k hubnutí a potěší i přátele.
Salát Prima Fresh
Salát Prima Fresh
archiv
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Hubnutí se bez zeleniny nikdy neobejde. Saláty bývají většinou nejčastější jídlo, které do sebe ládujeme, pokud chceme zhubnout. K zelenině je ovšem nutné přidat hlavně proteiny (ve formě masa), sacharidy (bez nich by váš mozek nefungoval) a zdravé tuky (oříšky). Někdy je však nutné trochu zahřešit a ještě to můžete zakamuflovat tak, že je to vlastně úplně zdravý salát!

Nebo proč salát nepřipravit pro svoje přátele na dobu, dokud se čeká na první zavanutí masové vůně z grilu?

Máme pro vás pár návrh. V časopisu Prima Fresh, který si ode dneška můžete koupit na novinových stáncích, najdete několik inspirací. Třeba takový salát z grilovaných broskví, cibulí a se slaninou...

RECEPT: Salát z  grilované broskve, cibule, slaniny se zálivkou z podmáslí

PORCÍ 8 NAD 30 MINUT

¼ hrnku majonézy, ¼ hrnku zakysané smetany, ¼ hrnku podmáslí, 2 lžíce nakrájené máty, 2 lžíce nakrájené petržele, 2 lžíce nakrájené pažitky, 1 lžíce jablečného octa, čerstvě namletý černý pepř, 100 g anglické slaniny nakrájené na plátky, ¼ hrnku přírodního krupicového cukru, ½ lžičky kajenského pepře, 2 bílé sladké cibule, nakrájené na 2cm dílky, extra panenský olivový olej na potírání, 4 velké zralé broskve, nakrájené na osminky

1. Troubu předehřejte na 180 °C. V misce prošlehejte majonézu, smetanu, podmáslí, mátu, petrželku, pažitku a ocet, zálivku osolte a opepřete. Dejte vychladit.

2. Velký plech vyložte papírem na pečení. V jedné vrstvě na něj rozložte plátky slaniny a posypte je cukrem a kajenským pepřem. Pečte 25 minut, až slanina zkaramelizuje. Nechte vychladnout, pak slaninu nakrájejte na sousta. Mezitím rozehřejte gril nebo grilovací pánev. Cibule potřete olivovým olejem, osolte je a opepřete. Grilujte je asi 10 minut, až zvláční a zezlátnou. Cibuli pak rozdělte na kolečka. Broskve také potřete olejem a grilujte je asi 2 minuty, až zvláční.

3. V míse promíchejte cibuli s broskvemi a slaninou. Promíchejte se zálivkou a ihned podávejte.

Prima FRESH léto 2015

VAŘTE JAKO BOZI! Užijte si léto s novým číslem časopisu Prima FRESH!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama