Prima love přibírá na váze

I když je Prima love necelých osmnáct měsíců, pomalu, ale jistě přibírá na váze. Ke správnému růstu přispívá v posledních dnech zejména výživa z reality show Zhubni, nebo přiber!
Zhubni nebo přiber
Zhubni nebo přiber
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Sledovanost včerejšího třetího dílu se vyšplhala až na celkových 196 000 diváků v CS D15+ při magickém share 6,66 %. Kdy doroste počet diváků Prima love na 200 000?

 
Pořad Zhubni, nebo přiber! dosáhl skvělých hodnot také v CS Ž15–44 se 14,41 % podílu na trhu. V této cílové skupině zaujal 75 000 divaček.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama