Prima love: Báječné dorty u diváků bodovaly
Včerejší premiérový díl cukrářské reality show Báječné dorty se u diváků setkal s velikým zájmem. První díl pořadu sledovalo 150 000 diváků v cílové skupině Dospělí 15+.
Podíl na trhu tohoto pořadu v cílové skupině ženy 15–44 činil 5,81 % share a výrazně přispěl k letošnímu rekordnímu prime time Prima love (18.00–23.00), který včera vyrostl v cílové skupině ženy 15–44 na 4,57 % share a v cílové skupině Dospělí 15+ na 2,24 % share.
Ve čtrnácti epizodách pořadu Báječné dorty odhalíme zákulisí nejlepších amerických cukráren. V každé epizodě navštívíme jinou oblast Spojených států, kde budeme sledovat výrobu tří různých fantastických dortů, tvořených na objednávku. Klienti mají různorodé požadavky, ale všichni touží po něčem speciálním – unikátním dortu, který bude zlatým hřebem jejich narozeninové oslavy, svatby nebo jiné výjimečné příležitosti. Nejtalentovanější cukráři na světě se rádi podělí o tipy a techniky jak navrhnout, připravit a stylově doručit dort, který je sám o sobě uměleckým dílem.
Zdroj dat: ATO – Mediaresearch