Hubnete? Máme pro vás 6 zdravých večeří

Leden, hektický měsíc po Vánocích, kdy ještě doznívají naše předsevzetí a snahy být krásnější a chytřejší. Pokud se právě snažíte zhubnout máme pro vás pár receptů na chutná a hlavně zdravá jídla. Hubnutí totiž nemusí být jen utrpení.
Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou
Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou
isifa.com
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Shodou okolností se můžete každé odpoledne na Prima love inspirovat jedním ze světových slavných kuchařů, kteří vám nabízejí jídla z kvalitních surovin. A to je základ pro to, abyste dosáhli svých cílů. Pár kilo dole totiž nebudete mít poté, co si vysypete do pracovního hrníčku od kávy polévku z pytlíku a zbytek dne už se jídla nedotknete. Veškeré umělé přídavky do jídla váš metabolismus dokážou akorát zpomalit. Vsaďte tedy na vlastní zodpovědnost a jídlo si připravujte doma.

A pokud máte pocit, že takové zdravé stravování stojí majlant, mějte na mysli jeden z nejpotvrzenějších faktů zdravého hubnutí: pokud totiž vysadíte sladkosti a veškeré slané pochoutky, s kterými jste si možná denně zpříjemňovali začátek zimy, pár stovek vám v peněžence zůstane.

Jamie Oliver vám dá inspiraci každé odpoledne v 17.25 v pořadu Jamieho roztančená kuchyně

O tom je také filozofie Jamieho Olivera, jehož kuchyně je zcela jednoduchá. Snaží se vařit zdravě a dobře. Jeho cílem je teď proměnit tradici nevaření v Americe. Několikátá generace Američanů je totiž od dětství krmena pouze polotovary, které strčíte do mikrovlnky. A to se snaží britský kuchař změnit, podporuje ho v tom i americká první dáma Michelle Obama.

Jamie Oliver

Michelle Obama podporuje Jamieho Olivera

Ale teď se vraťme mezi osvědčené zdravé recepty, které jsou naprosto chutné a dodají vám spousty energie.

Sacharidy, nebo bílkoviny?

Vaše večeře by se měla vyhnout většímu množství sacharidů (brambory, rýže). Stačí vám jen jedna hrst, sacharidy potřebujete v obědě, aby vám dodaly energii na celý den a váš mozek mohl pracovat výkonně. Večer se zaměřte spíše na zeleninu a bílkoviny (maso, mléčné výrovky)...

Tady máte pár receptů pro inspiraci:

Plněné lilky

Ty můžete jíst samotné nebo si k nim přidejte plátek kuřecího masa.

Plněné lilky
Plněné lilky
isifa.com

RECEPT TADY

Vánoční halibut

Ryba je jedním z doporučených zdrojů bílkovin a na večer je ideální. Zkuste třeba halibuta, kterého doporučuje i Zdeněk Pohlreich. Tomu sluší i zdravá úprava, protože sám má velmi výraznou chuť.

 

Vánoční halibut
Vánoční halibut
Hermína / Prima

RECEPT TADY

Fazolový salát s tuňákem

I ve fazolích najdete dostatek bílkovin...

Fazolový salát s tuňákem
Fazolový salát s tuňákem
Výpečky.com

RECEPT TADY

Pangasius vařený v páře s červenou řepou

Pangasius vařený v páře s červenou řepou
Pangasius vařený v páře s červenou řepou
archiv Gurmet

RECEPT TADY

Quinoa s lososem a salát z čekanek a rajčat

Quinoa vyniká velmi vysokým obsahem bílkovin (vyšším než ostatní obiloviny) a vyrovnanou skladbou esenciálních aminokyselin. Neobsahuje lepek.

Quinoa s lososem, salát z čekanky a sladkých rajčat
Quinoa s lososem, salát z čekanky a sladkých rajčat
isifa.com

RECEPT TADY

Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou

Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou
Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou
isifa.com

RECEPT TADY

Salát z pekingského zelí se sezamem a chilli

Vánoce se na vás podepsaly? 6 salátů, které vám pomohou zhubnout

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama