S tímto salátem zhubnete a potěšíte přátele u grilování

Léto a dovolené se blíží a spolu s nimi i představa toho, že se budeme muset odhalovat v plavkách. A proto se živíme od jara do léta jen saláty a umíráme hlady. Do salátů musíte přidat hlavně proteiny. Máme pro vás novou inspiraci, která vám pomůže k hubnutí a potěší i přátele.
Salát Prima Fresh

Hubnutí se bez zeleniny nikdy neobejde. Saláty bývají většinou nejčastější jídlo, které do sebe ládujeme, pokud chceme zhubnout. K zelenině je ovšem nutné přidat hlavně proteiny (ve formě masa), sacharidy (bez nich by váš mozek nefungoval) a zdravé tuky (oříšky). Někdy je však nutné trochu zahřešit a ještě to můžete zakamuflovat tak, že je to vlastně úplně zdravý salát!

Nebo proč salát nepřipravit pro svoje přátele na dobu, dokud se čeká na první zavanutí masové vůně z grilu?

Máme pro vás pár návrh. V časopisu Prima Fresh, který si ode dneška můžete koupit na novinových stáncích, najdete několik inspirací. Třeba takový salát z grilovaných broskví, cibulí a se slaninou...

RECEPT: Salát z  grilované broskve, cibule, slaniny se zálivkou z podmáslí

PORCÍ 8 NAD 30 MINUT

¼ hrnku majonézy, ¼ hrnku zakysané smetany, ¼ hrnku podmáslí, 2 lžíce nakrájené máty, 2 lžíce nakrájené petržele, 2 lžíce nakrájené pažitky, 1 lžíce jablečného octa, čerstvě namletý černý pepř, 100 g anglické slaniny nakrájené na plátky, ¼ hrnku přírodního krupicového cukru, ½ lžičky kajenského pepře, 2 bílé sladké cibule, nakrájené na 2cm dílky, extra panenský olivový olej na potírání, 4 velké zralé broskve, nakrájené na osminky

1. Troubu předehřejte na 180 °C. V misce prošlehejte majonézu, smetanu, podmáslí, mátu, petrželku, pažitku a ocet, zálivku osolte a opepřete. Dejte vychladit.

2. Velký plech vyložte papírem na pečení. V jedné vrstvě na něj rozložte plátky slaniny a posypte je cukrem a kajenským pepřem. Pečte 25 minut, až slanina zkaramelizuje. Nechte vychladnout, pak slaninu nakrájejte na sousta. Mezitím rozehřejte gril nebo grilovací pánev. Cibule potřete olivovým olejem, osolte je a opepřete. Grilujte je asi 10 minut, až zvláční a zezlátnou. Cibuli pak rozdělte na kolečka. Broskve také potřete olejem a grilujte je asi 2 minuty, až zvláční.

3. V míse promíchejte cibuli s broskvemi a slaninou. Promíchejte se zálivkou a ihned podávejte.

Prima FRESH léto 2015

VAŘTE JAKO BOZI! Užijte si léto s novým číslem časopisu Prima FRESH!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama