Prima love plní vaše sny

Televize Prima love nedávno oslavila své první narozeniny a pro svoje diváky připravila dárek v podobě nových identů. Jejich režie se ujala Maria Procházková a jako téma vybrala promítání televizního snu do reality. Na námětu pracovala s kolegyní výtvarnicí Niké Papadopulosovou.
LOVE - Tanec - ident

Nové identy se na Prima love vysílají od 1. května.

 

Identy čili krátké znělky, které definují tvář každé televize, v tomto případě ukazují rozzářený obličej ženy nebo muže, na který se pak promítá obraz, který zhmotní jejich přání v realitu. Můžete tak například nahlédnout do ložnice manželů, kteří by nejraději byli na pláži, nebo do pokoje mladé dívky, která je poprvé sama s chlapcem, přeneseme se do pokoje studentky, která se místo učení vidí spíše v baru. Dvojí úhel pohledu nabídne mladá dvojice v obývacím pokoji – dívka se vidí ve svatebních šatech a slyší svatební pochod, on ji přitom vidí ve spodním prádle.

 

„Napadlo nás použít v příbězích promítání na diváky, abychom vyjádřili sledování televize, aniž bychom museli použít banální záběr rozzářené obrazovky,“ popisuje vznik nápadu režisérka Maria Procházková. A dodává: „Ve spotech jde o reakci diváků na to, co v televizi vidí, na emoce, příběhy. Jde o myšlenky, které to v nich vyvolá.“

 

Promítání představ a snů je plné křehkosti, poetiky a estetiky, které propojují formu s obsahem. Ve spotech hrají lidé, kteří realisticky naplňují představu režisérky pro konkrétní příběhy a situace. Maria měla při výběru volnou ruku, oslovila tak lidi, kteří na ni i v civilu působí podobně. Ani v jednom případě nejde o herce.

 

„Natáčení bylo radostné, protože všechny bavilo vidět, jak taková věc vzniká. Točili jsme reálné obrazy, promítali na lidi projekce jako z televize, není to postprodukce. Promítali jsme ze dvou projektorů a z meotaru. Pro každý příběh jsme hledali nejlepší způsob jak jej zobrazit. Některé promítané situace jsme točili předem (třeba party v disco spotu o studentce). Jiné jsme snímali a promítali živě (ruce na pohovce ve spotu s mladou dvojicí),“ popisuje vznik spotů režisérka.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama