Prima love: Léto je stvořeno pro lásku!

Televize Prima love zahájila léto nejvyšším celotýdenním podílem na trhu ve své historii. Mezi nejoblíbenější patří pořady vlastní tvorby.
Prima LOVE logo big platno
Prima LOVE logo big platno
Prima

První prázdninový týden byl pro nejmladší televizní stanici skupiny Prima Group rekordní. Týdenní podíl na trhu v cílové skupině D15+ dosáhl hodnoty 2,99% a v hlavní cílové skupině Ž15-44 dokonce 5,67%!

 

Nejsledovanějšími byly v minulém týdnu zejména pořady vlastní tvorby. Rajské finále Hotelu Paradise s pohádkovou výhrou 50 000 EUR, které vysílala stanice 6.7. 2012, si nenechalo ujít 150 000 diváků z cílové skupiny D15+. Své místo a početnou diváckou základnu si získává společenský magazín TOP STAR Love.

 

Milují ho především ženy. V cílové skupině Ž15-44 se hladce vyhoupl přes desetiprocentní hranici, když dosáhl podílu na trhu 10,44% shr.

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama