Hubnete? Máme pro vás 6 zdravých večeří

Leden, hektický měsíc po Vánocích, kdy ještě doznívají naše předsevzetí a snahy být krásnější a chytřejší. Pokud se právě snažíte zhubnout máme pro vás pár receptů na chutná a hlavně zdravá jídla. Hubnutí totiž nemusí být jen utrpení.
Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou
Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou
isifa.com

Shodou okolností se můžete každé odpoledne na Prima love inspirovat jedním ze světových slavných kuchařů, kteří vám nabízejí jídla z kvalitních surovin. A to je základ pro to, abyste dosáhli svých cílů. Pár kilo dole totiž nebudete mít poté, co si vysypete do pracovního hrníčku od kávy polévku z pytlíku a zbytek dne už se jídla nedotknete. Veškeré umělé přídavky do jídla váš metabolismus dokážou akorát zpomalit. Vsaďte tedy na vlastní zodpovědnost a jídlo si připravujte doma.

A pokud máte pocit, že takové zdravé stravování stojí majlant, mějte na mysli jeden z nejpotvrzenějších faktů zdravého hubnutí: pokud totiž vysadíte sladkosti a veškeré slané pochoutky, s kterými jste si možná denně zpříjemňovali začátek zimy, pár stovek vám v peněžence zůstane.

Jamie Oliver vám dá inspiraci každé odpoledne v 17.25 v pořadu Jamieho roztančená kuchyně

O tom je také filozofie Jamieho Olivera, jehož kuchyně je zcela jednoduchá. Snaží se vařit zdravě a dobře. Jeho cílem je teď proměnit tradici nevaření v Americe. Několikátá generace Američanů je totiž od dětství krmena pouze polotovary, které strčíte do mikrovlnky. A to se snaží britský kuchař změnit, podporuje ho v tom i americká první dáma Michelle Obama.

Jamie Oliver

Michelle Obama podporuje Jamieho Olivera

Ale teď se vraťme mezi osvědčené zdravé recepty, které jsou naprosto chutné a dodají vám spousty energie.

Sacharidy, nebo bílkoviny?

Vaše večeře by se měla vyhnout většímu množství sacharidů (brambory, rýže). Stačí vám jen jedna hrst, sacharidy potřebujete v obědě, aby vám dodaly energii na celý den a váš mozek mohl pracovat výkonně. Večer se zaměřte spíše na zeleninu a bílkoviny (maso, mléčné výrovky)...

Tady máte pár receptů pro inspiraci:

Plněné lilky

Ty můžete jíst samotné nebo si k nim přidejte plátek kuřecího masa.

Plněné lilky
Plněné lilky
isifa.com

RECEPT TADY

Vánoční halibut

Ryba je jedním z doporučených zdrojů bílkovin a na večer je ideální. Zkuste třeba halibuta, kterého doporučuje i Zdeněk Pohlreich. Tomu sluší i zdravá úprava, protože sám má velmi výraznou chuť.

 

Vánoční halibut
Vánoční halibut
Hermína / Prima

RECEPT TADY

Fazolový salát s tuňákem

I ve fazolích najdete dostatek bílkovin...

Fazolový salát s tuňákem
Fazolový salát s tuňákem
Výpečky.com

RECEPT TADY

Pangasius vařený v páře s červenou řepou

Pangasius vařený v páře s červenou řepou
Pangasius vařený v páře s červenou řepou
archiv Gurmet

RECEPT TADY

Quinoa s lososem a salát z čekanek a rajčat

Quinoa vyniká velmi vysokým obsahem bílkovin (vyšším než ostatní obiloviny) a vyrovnanou skladbou esenciálních aminokyselin. Neobsahuje lepek.

Quinoa s lososem, salát z čekanky a sladkých rajčat
Quinoa s lososem, salát z čekanky a sladkých rajčat
isifa.com

RECEPT TADY

Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou

Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou
Pečený lilek a cuketa s curry omáčkou
isifa.com

RECEPT TADY

Salát z pekingského zelí se sezamem a chilli

Vánoce se na vás podepsaly? 6 salátů, které vám pomohou zhubnout

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama